Powered By Blogger

Spremljevalci

ponedeljek, 14. januar 2013

Tilda

Na tujih blogih sem  že večkrat opazila neverjetno navdušenje nad Tildo. In končno imamo tudi mi prevod ene od njenih knjig. Seveda sem si jo nabavila in že prvi bežni pregled knjige je tudi mene navdušil.

Izdelki so v čudovitih barvah, fotografije posnete v čudovitem okolju. V knjigi so res enostavne stvari, mnogo vezenje in za vsak izdelek tudi kroj.

Lotila sem se torbice za ličila.


Na zalogi imam  več ali manj samo blago v bolj "žalostnih" barvah.

Sem pa vseeno zadovoljna z izdelki. Ko se lotim, to počnem na veliko. Ne ene torbice, ampak štiri.

2 komentarja:

  1. Včeraj sem tudi jaz 4 na enkrat naredila. Če že vlačim ven mašino pa vse ostalo :)
    Zanimiva oblika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem jih videla na tvojem blogu. Tvoje so pa ta prave barve tudi ta Tildo.

      Izbriši