Powered By Blogger

Spremljevalci

petek, 6. februar 2015

Patchwork

... to je bil vedno predmet mojega občudovanja in navduševanja. Nikoli pa nisem imela časa in volje, predvsem pa dovolj potrpežljivosti, da bi se zadeve lotila v takšni meri, da bi lahko pokazala kakšen izdelek.No, pa je prišel tudi tisti dan, ko se je to zgodilo.

Najprej je nastala nova nakupovalna torba. Odločila sem se za ostanke blaga iz Ikee, če bi se mi zadeva slučajno ponesrečila, škoda ne bi bila velika. Pa je kar v redu.


 

Nato sem pa našla vrečko z blagom izpred 8 let (je bil še račun poleg) in sem rezala in šivala in ... evo izdelka : namizni tekač, bolj kratek, izdelan pa skoraj na mm natančno, z eno majhno napakico.

                                   


In sedaj sem zasvojena........
 


 
 Štrikarija je bolj ali manj v kotu, čeprav imam načrte in želje. Edino dan je prekratek.
 

Obvladava tudi igle številka 15 :)
 

 

2 komentarja:

  1. Imenitno ti je tole uspelo. Patchwork je tudi moja skrita želja, ki pa je še vedno zelo daleč.

    OdgovoriIzbriši
  2. uuuu dobr si tole ubodla:))) kuži pa tudi obvlada:)))

    OdgovoriIzbriši