Powered By Blogger

Spremljevalci

četrtek, 21. marec 2013

Kvačkarije

Kvačkanje pomirja, vsaj mene.
 
Ko sem prvič videla te kvačkane vrtnice sem bil čisto preč od navdušenja. In ko nimam kaj konkretnega v delu, samo preizkušam vzorčke (šestkotnike za deko ali prevleko za povšterček ali kaj podobnega).
 
 
 


Tole je pa čisto konkreten izdelek, ki se sicer slabo vidi, je pa v njega vloženega mnogo ur  dela - moj prvi pončo. Ni še komplet gotov, bo pa prav prišel . Volna je bila doma, pa sem morala nekaj narediti. V bistvu sta dva pravokotnika skupaj zašita.
 
Fotka tudi ni najboljša, verejtno zaradi ozadja

Sem že mislila, da bo pomlad, pa je ni od nikoder. Spet napovedujejo sneg!!!

Komaj čakam,da bo moj vrt zopet ves zaraščen, pa čeprav bo potrebno delati-

Do takrat se pa tolažim s starimi fotkami.

1 komentar:

  1. O luštni vzorčki:) pončo je pa prov fajn pa še prav bo prišel zdaj v prehodnem obdobju...sej vroče nebo tko hiter...

    OdgovoriIzbriši