Powered By Blogger

Spremljevalci

ponedeljek, 9. julij 2012

ŠIVANJE

Poletna vročina me ni mogla čisto ustaviti pri ustvarjanju. Moja draga prijateljica je praznovala okroglo obletnico rojstva in sem ji sešila VELIKANSKO torbo za na plažo, ki sem jo napolnila s potrebščinami, ki jih vsaka ženska rabi na plaži. Zraven je dobila še ustrezno toaletko.
Fotke so bolj tako, tako. Uporabila sem telefon, ker fotoaparata ni bilo pri roki. Telefon je najnovejši (ena od tistih elektronskih naprav, ki je namenjena TUDI telefoniranju) in oh in sploh, samo fotke pa nekako niso tiste ta prave.

V glavnem je takole : blago iz Kilometra, torba in toaletka podloženi z vijola bombažem. Torba ima še notranji žep in trak s karabinčkom za ključe.


 

Obdarovanka je bila nadvse zadovoljna, pa tudi druge prijateljice so se že javile, da bodo tudi one imele rojstne dneve!
Rada komu kaj sešijem, če to nato tudi uporablja. Žal so pa tudi takšni, ki jim moj trud in čas, ki sem ga vložila v izdelek ne pomenijo čisto nič in stvari sploh ne uporabljajo.
Sicer sedaj bolj šivam stavi, ki jih lahko oblečeš. Poletne cunjice nasploh rada šivam - ni potrebna podloga, kroji so bolj enostavni, hitreje dobiš izdelek...

Želim čim lepše poletje, lepe počitnice in upam, da bom lahko kmalu  pokazala kakšen svoj izdelek, glede nato, da vremenarji napovedujejo nižje temperature. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar