Powered By Blogger

Spremljevalci

sreda, 16. januar 2013

Šal

Številka 1 :   iz treh (3) zank, dolžine 130 cm, naštrikan v dobri uri.


Številka 2 : iz mnogo več zank, štrikala sem ga pa cel mesec po malem.

Tale je narejen iz volne za nogavice, na pletilke št. 2,5. Ker sem imela samo 100 g volne sem se morala prilagoditi z dolžino. Je sicer bolj kratek, število zank se iz 8 poveča na cca 80 in nato zopet zmanjša na 8. Tako dobi obliko rute. Na koncu sem ga še obkvačkala. je zelo lahek in tanek, da ti ni prevroče.



4 komentarji:

  1. Oba sta posebna, vsak po svoje... Pri prvem seveda zmaga nenavadna volna, pri drugem pa oblika... in pri obeh barve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Čeprav moraš pri nas pri nakupu volne vzeti največkrat tisto, kar pač imajo. Ali pa če imaš srečo in so ravnokar dobili novo pošiljko in je še kaj izbrati.

    OdgovoriIzbriši
  3. ojla povej kje najdem to knjigo tildo....zgleda fajn rada bi začela šivat pa nevem kolk mi bo kej šlo...še nikol nisem...maš pa fajn reklamo za blog pri niti za sreco ...pri tobicah..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Knjigo je izdala Tehniška založba, jaz sem jo kupila v Svet knjige (je 4 EUR ceneje.

      Izbriši