Powered By Blogger

Spremljevalci

ponedeljek, 6. april 2015

Pike so in

Glede na povpraševanja bi res lahko rekla, da so pike v modi. Seveda je to takšen zakon, da ko šivaš s pikastim blagom, hočejo vsi rožice, ko imaš polno blaga v vseh odtenkih in vzorcih rožic, hočejo pa vsi pike.
Izpolnila sem željo ene od zvestih strank, ki je želela torbičko, ki je res mini mini 10x5x5 cm.
Pa pikasta naj bo. Sprva se mi je zdelo čudno kaj bo s tako miniaturco, ko sem jo pa naredila mi je bila pa tako všeč, da sem naredila še dve (z rožicami!). Pa je pikasta lepša, pa iz tanjšega blaga mora biti. 

 
 
Pa še ena iz znanega blaga iz Ikee. Srednje velikosti.
 
 
Ker se vreme ne more odločiti ali bi sijalo sonce ali bi naletaval sneg in glede na to, da zunaj ni nič kaj prijetno toplo, grem pa še malo šivati (kaj pikstega :) )

 

2 komentarja: