Powered By Blogger

Spremljevalci

ponedeljek, 5. maj 2014

Pisano

Navdih za tole kvačkanje je bila Vesna , ki je prava mojstrica s kvačko. Ona sicer to naredi hitreje, jaz sem rabila cel teden. Pled je izdelan iz 100 % bombaža in sem ga porabila 300 g, uporabila sem kvačko številka 5.
 
 
 A ni lep? Verjetno bo za darilo. Sebi naredim novega.
 
 Tole je pa moja prva rožica iz paper piecinga.. Za začetek sem uporabila velike heksagone (1,5"), naslednjič pridejo na vrsto manjši.


3 komentarji:

  1. ooooo kolk si sepoyrudila :))))) zelo je lep take mavricne barve:) in pa hvala za pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ena napaka v pisanju : potrudila : bi moralo pisati:) sory

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmm, tole je pa prav čarobno...
    Občudujem tvoje potrpljenje. Sama tudi pomisliti ne smem na kak večji projekt.

    Lepo se imej :)

    Mojca

    OdgovoriIzbriši