Powered By Blogger

Spremljevalci

sreda, 19. februar 2014

Brez naslova

Najprej pozdrav novi spremljevalki!

Še preden se me je lotil strahovit prehlad sem bila na višku ustvarjanja, zdaj je pa polovica stvari ostala nedokončanih. Ne vem kako je z vami, ampak jaz prehlade iz leta v leto težje prenašam. Včasih sem s tem opravila kar tako mimogrede, zdaj sem pa že cel teden čisto preč, pa še vedno nisem povsem pri močeh.

Tole so moji letošnji drugi zokenčki, ki jih je dobila mladenka, katero rado zebe v noge, pa še ravnokar je prebolela virozo :


Zamislila sem si mini - mini torbice, ki se zapenjajo s Kam Snaps-i . Dolgo sem kolebala ali naj si ji naročim, strošek na začetku le ni tako majhen. Sedaj mi pa ni žal. Dostava v treh dneh, so pa zelo zelo enostavni za "montažo", barve pa lahko izbereš res kakršnekoli ti srce poželi.

 
 Tako sem tudi iz velike toaletke odstranila tisti velik druker, ki se prišije in sedaj izgleda čisto drugače.

 
Tale je pa nastala iz samih ostankov.

 
 
Sedaj pa na čaj in nazaj počivati.
 
Lep dan želim vsem, ki ste pokukali na moj blog.

4 komentarji:

  1. Ja, draga moja , staraš se. Ko si mlad vse hitro mine, tudi prehlad. A bi zaupala, kje si naročila ta zapirala - Kam Snaps ? Super se mi zdijo in toaletke so čisto drugače za pogledat in za uporabo. Tvoje so pa super, se vidi, da si jih naredila veliko in si že utečena. Tudi sama se jih bom lotila (enkrat). Pa čimprej se pozdravi - štumfki (super so), čajček in počitek (če si počitek seveda lahko privoščiš) čao

    P.S : izključi robota, ker je moteče sto na uro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://de.dawanda.com/product/13594250-KAM-Snap-Zange-250-Snaps-in-10-aus-40-Farben

      Tole je povezava do spletne strani dawanda.com. Če te strani še ne poznaš, boš verjetno navdušena. Najdeš pa čisto vse, kar potrebuješ za ustvarjanje, pa še kočne izdelke si lahko ogledaš. Jaz sem že večkrat naročila kakšen kroj za torbice (nekaj jih še nisem niti testirala).

      Izbriši
    2. Hvala lepa za link, se bom res malo popasla po teh straneh. čao

      Izbriši