Powered By Blogger

Spremljevalci

torek, 9. julij 2013

Julij


Bili so časi, ko sem na morju preživela res številne dni. Priznam, da bi mi takrat včasih bolj prijalo ostati doma. Tako kot sedaj, ko sploh ne pomislim, da bi šla na morje in da bi še mastno plačala za to, da bi mi bilo neznosno vroče.  Neznosno dolge vožnje v Dalmacijo in čakanje v kolonah in čakanje na trajekte in .. Kaj vse smo doživeli. Potem pa guncanje na barki, nočne straže, da se nismo slučajno odvezali, čakanje, da se veter poleže, težave z motorjem.... Ko pomislim, kaj vse se je dogajalo, sem prav hvaležna tistemu, ki je hotel barko kupiti. Hvala. Seveda je pa potrebno priznati, da vidiš res čudovite stvari, ki največkrat odtehtajo vse težave.

Tole je pa ena od zadnjih fotografij posnetih na zadnjem dopustu na barki. Tedi ni navdušen nad vodo (tisto za kopanje sploh sovraži), barko je pa znal čuvati. Nikogar ne spustim na krov!

Tedi, morski pes
 
 
Tudi doma zna biti čisto v redu. V naravi, v hladni senci.... predvsem pa uživam, ker je sedaj vrt poln pridelkov in to kakšnih! Pofotkam in pokažem naslednjič.
 
Tole so pa zadnji izdelki, ki sem jih želela pokazati.
 
Moja mama je pridna štrikarca in je dobila čisto ta pravo torbo-košaro za štrikarijo in jo veselo uporablja. 

 Jaz sem kot vedno nujno rabila novo torbico in sem jo dobila. S tole sem pa res zelo zadovoljna. Ravno pravšnje velikosti in zelo lepo izdelana. Se moram pohvaliti. Dodala sem še magnetek za zapiranje in dva žepka v notranjosti, česar ni v originalnem kroju. Blago je pa že poznano.

 Ena dama si je pa želela takšne torbe kot je moja z obrazi. Ker blaga ni bilo več na voljo, je pa dobila kip svobode. Tudi dobro. Čisto sem bila presenečena nad njenim neverjetnim navdušenjem in veseljem. Česa takega ne doživiš vsak dan. Bila je res vesela kot otrok.
 

 Tole sem pa posnela kakšna dva tedna nazaj. Ptički so imeli letalske vaje in je en revček pristal v šipi in nato v rožah. Nekaj časa je debelo gledal, nato pa odletel nazaj na jablano.



3 komentarji:

  1. Tvoje torbe so res kul. Da človeka kar zamika sesti k šivalnemu stroju :) Prva, za štrikarijo, se mi sploh dopade. Uporabna, lepa, kroj je zanimiv... Skratka, super ustvarjanje :) Da o morskem psu sploh ne rečem nič, haha!

    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Super torbica za štrikarico:) pa tale zelena kvačkana je the best:)mojstrica ni kej:)

    OdgovoriIzbriši